18 juni 2008

AFSCHEID


Tijdens mijn afscheidstournee als afdelingsleider was het gisteren de beurt aan het grote gemengde koor van de brugklassen. In de aula werd in toegezongen door vooral in het oranje gehulde jongens, meisjes en mentoren. Het was zo mooi dat er spontaan tranen in mijn ogen verschenen en dat ik weer begon te twijfelen aan mijn besluit om te stoppen als afdelingsleider. Aan de andere kant had ik dit dan weer niet meegemaakt. Waarom word je altijd in het zonnetje gezet als je weggaat? Kortom: fantastisch!

5 Comments:

At 4:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

GAAT U WEG!!!!!!!!
MAAR ECHT HELEMAAL WEG OF ALLEEN GEEN AFDELINGSLEIDER MEER :|
EN WIE WORDT HET DAN?:o:o

 
At 5:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

jammer dat u weg gaat als afdelings leider maar u blijft toch nog?
ps: fijne vakantie!
greets saartje

 
At 10:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

wat gaat u nu doen?

 
At 11:33 a.m., Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

 
At 9:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

waarom stopt u?
groetjes kelly (vorig jaar zat ik in het eerste)

 

Een reactie posten

<< Home