07 april 2008

LERAAR VAN HET JAAR


Een van de dingen waar ik altijd van gedroomd heb is leraar van het jaar worden. Van de lui die het afgelopen jaren geworden zijn heb ik altijd het gevoel dat ik veel beter ben. Geen ander heeft zoveel begrip voor leerlingen, niemand geeft zulke hoge cijfers. Ga ik niet altijd mee met de tijd, draag ik geen hippe kleren? Ben ik niet buitengewoon aardig? Kortom geen betere kandidaat voorhanden dan Jos Wiebring. Voor Tabor is het natuurlijk ook goed, niet alleen de sportiefste school, nu ook de leraar van het jaar. Misschien krijgen jullie dan ook weer een Tompoes. Voor de zekerheid hier nog even de link waar je kunt stemmen. www.deleraarvanhetjaar.nl. Dat ik dat in de nadagen van mijn carriere nog mag meemaken.

10 Comments:

At 6:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

tompoezen :O
wie kregen er dan tomoezen :P

 
At 8:32 a.m., Anonymous Anoniem said...

Er stonden hier toch veel meer berichten??? :O

 
At 7:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

eerst werd die knop groter en nu weer kleiner u weet ook niet wat u wilt :p
ik zal op u stemmen als de tompoezen dan maar wel naar h2q gaan:D
greetz saartje

 
At 7:14 a.m., Anonymous Anoniem said...

Toen de 4e klassers van nu, volgens mij in de eerste zaten kregen ze tompoezen

Dat was lekker!!

 
At 4:05 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik stem wel op je hoor ;p

 
At 8:59 a.m., Anonymous Anoniem said...

Jaaa! Ik wil ook wel tompoezen! Was hij 4 jaar geleden dan Leraar Van Het Jaar??

 
At 9:17 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nee toen kregen we die tompoezen ergens anders voor. Ik zou niet meer weten waarvoor maar het was wel lekker :P

 
At 7:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

haha, nu natuurlijk weer tompoezen. moet iedereen maar gaan stemmen! maar ik had nog een vraag. is er dit jaar feest voor alle tabor scholen? dat hoor ik af-en-toe hier en daar! ik hoop het!

 
At 5:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Whaha, omkoperij ;)

 
At 10:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

Van de lui die het afgelopen jaren geworden zijn heb ik altijd het gevoel dat ik veel beter ben.

tuurlijk

 

Een reactie posten

<< Home