03 april 2008

DINGDONG


Omdat iedereen zo langzamerhand wel weet dat de onderwijssalarissen niet echt geweldig zijn, heb ik er een bijbaantje bij genomen. Ik heb mijzelf aan Werenfridus verhuurd als eerste bel. Om vijf voor halfnegen mag ik door de omroepinstallatie zeggen: "ding dong, dit was de eerste bel". Denk daar niet te licht over. Ik ben uitgekozen na een langdurige en uitputtende selectieprocedure, want natuurlijk waren er heel veel collega's die dit graag wilden doen. Alle gegadigden moesten voor een zeer kritische jury deze woorden een aantal keren uitspreken. Misschien heb je dit wel eens gezien, bijvoorbeeld in lokaal 1.15 zijn veel voorrondes geweest. Uiteindelijk ben ik het geworden. Natuurlijk hoop ik op meer. Ik ben nu aan het oefenen voor de tweede bel en uiteindelijk hoop ik alle bellen te mogen doen. Hoewel, als er weer een nieuwe accu voor de omroepinstallatie is bestaat de kans dat ik weer werkloos ben. Alle moeite voor niets gedaan. Toch maar weer een krantenwijk.

17 Comments:

At 2:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

heey meneer ik wil ff zege dat ik het heel grapsig vindt

 
At 3:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

huh wat is er dan aan de hand??

Ik zit de hele week al op de andere locatie?!
Is de bel dan stuk ofzo???

 
At 12:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Geweldig!!
Groeten van een genietende en meelezende brugsmurf moeder

 
At 4:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

Haha... Het klinkt wel vet raar hoor....

 
At 5:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

HAHAHAA :P
wat zyn er trouwens weinig bruggers die dit jaar reageren, vorig jaar was het veel drukker en gezelliger op deze pagina's.
btw, wat sta ik weer stom op de foto bij de uganda dag :O, help xd
aha

xx. 2eklasser.

 
At 5:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

OP WELKE LERAAR GAAN WE STEMMEN VOOR DE LEUKSTE LERAAR VAN HET JAAR?
OF LERARES.

 
At 5:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

onee, kan alleen leraar.

 
At 7:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

OMG
natuurlijk kan ook lerares

 
At 4:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mevrouw Nelissen... DUH!
Zij is de beste lerares... En mijn mentor!

 
At 8:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

omg daar hoef je toch niet voor te oefenen

 
At 4:24 p.m., Anonymous Anoniem said...

dit is een grapje hoor xD

 
At 7:15 a.m., Anonymous Anoniem said...

Nee want hij roept het écht om. Ik heb het afgelopen dinsdag zelf gehoord ;)

 
At 2:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

OMG ik bedoelde dus Geen grapje xD

xx twee hier boven

 
At 4:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

uhm nog nooit gehoord !!

 
At 9:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

hajj

 
At 6:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

succes, meneer:) Dit moet vast veel uurtjes van uw kostbare tijd kosten om die bel te oefenen. Hij was briljant!

 
At 5:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

eej nelissen was vorig jaar mijn mentrix go b1f!:D

 

Een reactie posten

<< Home