16 maart 2008

TEXEL


Terwijl jullie genieten van een paar extra vrije dagen, vertrekt het voltallige personeel van Werenfridus naar Texel om uitvoerig na te gaan denken over het onderwijs en alles wat daar mee samenhangt. Als jullie ons willen uitzwaaien, we vertrekken woensdagochtend om 7.30 uur vanaf de Waterhoorn. Het vervoer is per fiets en per boot en op het programma staat onder andere een bezoek aan Jan Wolkers. Ook schijnt er een soort bonte avond te zijn met als thema "Western". Afgelopen zaterdag heb ik een cowboyhoed en een waterpistool gekocht dus ik zit goed. Ik houd jullie verder op de hoogte.

5 Comments:

At 1:50 p.m., Anonymous Anoniem said...

Veel succes aan alle leraren!
Ik heb lekker vrij(H)

 
At 4:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

eyy meneer
vooor de toets 6 daagse zou het rooster bij examens staan maar dat staat er niet !!

 
At 5:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

leuk hoor ;)

 
At 4:53 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik heb ook vrij...

hoe slim

 
At 10:10 a.m., Anonymous Anoniem said...

tttssss

 

Een reactie posten

<< Home