03 december 2007

SINTERKLAAS 2


Een van de leukere tradities op Werenfridus vind ik de gewoonte dat brugklasleerlingen tijdens de viering van Sinterklaas allemaal een cadeautje meebrengen voor hun afdelingsleider. Uiteraard hoeven dat geen grote cadeaus te zijn, hoewel dat natuurlijk wel mogelijk is als een klas samen doet. Meestal zijn het chocoladeletters, tijdschriften, sokken, flessen wijn, kortom nuttige dingen die toch leuk zijn. Ieder jaar is het toch weer spannend waar ze mee komen. Vol verwachting klopt mijn hart!

Labels:

7 Comments:

At 4:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

jaja..

waarom doen de 3e klassers eigenlijk niks meer? we zijn er echt niet te groot voor ofzo! toen ging ik maar helpen met zusjes surprise, heb ik er toch nog een gemaakt(A)

 
At 3:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

MOETEN WE MORGEN NU GEWOON OM HALF 9 NAAR SCHOOL?? IK DACHT DAT WE PAS OM HALF 10 MOESTEN BEGINNEN?? WAT IS HET NU?? WANT ANDERS KOM IK STRAKS EEN UUR TE VROEG/LAAT xd

 
At 4:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

xlol
de bruggers van dit jaar schrijven zowat niks hier..
KOM OP MENSEN x]

Dit is so.. saai.

 
At 6:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

joehoe moeten we morgen gewoon half 9 naar school ?? graag antwoord....

 
At 10:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

dat wil ik ook graag weten,, ik heb echt geen idee nu :S
straks kom ik te laat of te vroeg :S

 
At 7:04 p.m., Anonymous Anoniem said...

waarom zei niemand iets?? nu was ik een uur te laat op school :O omdat een leukerd uit mijn klas dat ff ging zeggen ;(

 
At 9:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

bruggers wake up peoople

 

Een reactie posten

<< Home