20 november 2007

BEGRAFENIS


Je kunt het maar beter niet hebben, maar naar mate je ouder wordt krijg je steeds meer te maken met begrafenissen. Zo mocht ik vandaag de school vertegenwoordigen bij de begrafenis van een oud-collega. Eerst in de kerk en later op het kerkhof aan de Drieboomlaan, helemaal achter de school. Dat verklaart meteen waarom ik er vandaag nog netter uit zag dan anders. Deze week zijn er drie begrafenissen die allemaal zijdelings met de school te maken hebben. Wat mij betreft de rest van het schooljaar maar niet meer. Dan kan ik mij ook op mijn weblog weer bezighouden met vrolijker dingen.

4 Comments:

At 3:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

gecondoleerd meneer. het spijt me voor u.

gr 2de klasser

 
At 7:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

gecontroleerd menner wiebering

 
At 9:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

gecondoleerd

 
At 12:10 p.m., Anonymous Anoniem said...

er staat gecontroleerd XD

 

Een reactie posten

<< Home