27 november 2007

STAKEN?


Een van de nadelen van de 1040 uren maatregel is dat de rapportvergaderingen nu ook grotendeels buiten lestijd plaatsvinden. Vorig jaar hadden we tijdens rapportvergaderingen na elf uur een veertig minuten rooster en vielen zevende uren uit. Daarnaast was er ook een hele dag rapportvergaderen en geen lessen. Vandaag begon ik om 15.15 uur met de rapportvergadering van de brugklas en was het zes uur dat ik naar buiten wankelde. Morgen hetzelfde voor de andere helft van de brugklassen. Ik ben benieuwd naar de oplossingen die morgen in de Tweede Kamer worden aangedragen voor dit niet alleen door de leerlingen gevoelde probleem. Zou er nog meer afgaan dan de al beloofde 40 uur?

5 Comments:

At 4:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik hoop het! ik vind eigenlijk wel dat er door sommige veel te ver wordt gegaan met staken. In Nederland mag je je eigen memning uiten, maar dat vind ik gene reden om dingen, zoals het station, te gaan slopen, toch?

 
At 4:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Alles wat zich onder de leerlingen speelt als eerst op:www.BlackBunny.tk

Headlines vandaag:
» Foto's protest II
» Exit: techniek
» Vakanties
» Het nieuwe forum

Meer weten over de site? Klik in het menu op "About"

 
At 5:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

wat is er nou allemaal gebeurd bij ons op school ???

 
At 6:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

www.billkaulitzislief.tk

 
At 6:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

komen er ooit nog foto's van space-expo en omniversum op?! sinterklaas staat er meteen dezelfde dag op, maar space-expo en omniversum na 2 weken nog niet!?

 

Een reactie posten

<< Home