31 december 2007

50000 HITS


Gisterenmiddag werd ik verrast door een bezoek van de voltallige kerndirectie van Tabor. Er waren toespraken, bloemen en natuurlijk champagne. Voor het eerst in de geschiedenis van Tabor was deze mijlpaal bereikt. Vijftigduizend bezoeken aan mijn weblog. Niemand van de bijna vijfhonderd werknemers van Tabor heeft dit ooit bereikt! (Overigens ben ik de enige die een weblog heb).
Terugkijkend op inmiddels ruim twee jaar webloggen is het opvallend dat vooral de brugklas van vorig jaar erg veel reageerde op mijn log en daarvan waren het vooral de tweetalige leerlingen die dat deden. Dit jaar is het wat minder. Oorzaak??? Dat geldt natuurlijk niet voor jou Ashley!
De volgende stap is honderduizend hits. Ik hoop dat die sneller bereikt worden want de voorzitter van de kerndirectie, dhr. Zoethout, sinds gisteren mag ik hem Wiebe noemen, heeft beloofd dat ik een keer meemag naar de golfbaan. Ik kan nauwelijks wachten.

8 Comments:

At 11:11 a.m., Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd!

En nu de 100 000! Nou dat gaat wel lukken!

En gellukig nieuwjaar! voor vanaaf.

Doeii.

2e klasser

 
At 11:53 a.m., Anonymous Anoniem said...

de brugklassers reageren helemaal niet meer dit jaar,
het zijn bijna alleen maar 2e en 3e klassers xD

 
At 6:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja xD En de golfbaan...Whoeee...leuk, jippie!... xD

 
At 12:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Tjaa, tweetaligers hea :P haha ;p

GEFELICITEERD hoor. ;)
Mogen wij btw ook mee naar de golfbaan? want wij zijn toch echt de gene die die berichtjes hebben geschreven :)

Doegg.
2e klasser

 
At 9:02 a.m., Anonymous Anoniem said...

4e klassers reageren ook nog hoor...... soms (A)

 
At 6:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat zeurt die ene gast nou over dat brugklassers niet meer reageren.... Er wordt tog een Ashley genoemd... Dat is een brugklasser... HAHAHA gedist..

 
At 8:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

helemaal niet gedist.. het is toch waar dat er BIJNA geen brugklassers meer reageren?!

 
At 2:12 p.m., Anonymous Anoniem said...

Bij het surfen en zoeken naar een leuke school voor onze zoon per ongeluk op dit weblog gebotst, over een 'heel oude leraar' van vroeger, die hoe bestaat het, kennelijk nog steeds voor de klas staat. Was het nou met nederlands of geschiedenis? Dat laatste zeker hè? En dan kom ik ook nog de naam van mijnheer Zoethout tegen, mijn oude golfende conrector en leraar nederlands! Leuk hoor, een aardige voorbereiding op de reünie in oktober ;)
Misschien tot ziens op de open avond, groetjes van Karin (Dekker-)Karsten (uit de eerste lichting VWO van het Oscar)

PS Ik wilde graag nog even zeggen het heel flauw te vinden dat er zo vaak anoniem wordt gereageerd. Durf voor je mening uit te komen!

 

Een reactie posten

<< Home